آثار هشتمین جشنواره فیلم عمار در قم اکران می شود

به همت سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری قم و برخی از نهادهای فرهنگی و تشکل های خودجوش مردمی، اکران آثار هشتمین جشنواره فیلم عمار در قم برگزار می شود.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری ایکنا، محمد آمره، مسئول روابط عمومی سازمان سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قم در سخنانی، گفت: این برنامه از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه هر روز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه در سالن همایش های شهرداری قم برگزار می شود و در هر روز بین ۳ تا ۴ فیلم کوتاه یا داستانی همچنین مستند و انیمیشن به نمایش در می آید.

وی با اشاره به این که در سال های گذشته نیز سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری در برگزاری این جشنواره در استان قم مشارکت داشته است، افزود: افتتاحیه این دوره امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور و سخنرانی یکی از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی که مدتی اسیر گروه داعش نیز بوده، برگزار می شود و اختتامیه نیز جمعه شب در همین مکان خواهد بود.

این فعال فرهنگی همچنین با بیان این که شاخصه مهم جشنواره عمار، مردمی برگزار شدن آن است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال به سال استقبال اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان از این جشنواره بیشتر می شود و این مساله به خاطر رویکردها و سیاست گذاری های درست و مردمی آن است که از این منظر با دیگر جشنواره ها متفاوت است.