درخواست مادر شهید مدافع حرم از فعالان فرهنگی کشور

مادر شهید شیردل پس از تماشای مستند «برادران» گفت: «از اکران کنندگان این مستند تشکر می‌کنم و خواهش م

به گزارش «عمارفست»، در ادامه اکران‌های سراسری «خیبر ۹۵» که طی آن تعدادی از آثار منتخب چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس در شبکه اکران مردمی جشنواره عمار به نمایش درمی‌آیند، اهالی شهرک شهید فکوری در مسجد امیرالمومنین(ع) به تماشای مستند برگزیده «برادران» نشستند.

در حاشیه این اکران که به صورت بلیط فروشی اختیاری برگزار شد و از محل آن، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان جمع‌آوری شد، مادر شهید مدافع حرم علی‌اصغر شیردل، به تمجید از مستند «برادران» پرداخت.

مادر شهید شیردل پس از تماشای این مستند گفت: «از اکران کنندگان این مستند تشکر می‌کنم و خواهش می‌کنم هر کسی که می‌تواند تلاش کند که این مستند در سراسر شهرهای کشور نمایش داده شود».

%d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9-%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af-%d9%81%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%b3%d8%ac%d8%af-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%88%d9%85%d9%86%db%8c%d9%86

خواهر شهید مدافع حرم، مهدی نوروزی هم که سوژه اصلی این مستند است، درباره این اثر اظهار داشت: «مادرم، وقتی از نمایش این فیلم در این محل(مسجد) خبردار شد، بسیار خوشحال شدند و از من خواست که حتما در محل اکران مستند حضور داشته باشم و از کسانی که برای اکران این مستند زحمت کشیده‌اند، تقدیر و تشکر کنم».

مستند «برادران» به کارگردانی مهدی نقویان به بررسی یکی از موضوعات جنجالی در جریان فتنه ۸۸ می‌پردارزد که طی آن رسانه‌های معاند با استناد به یک عکس، از حضور نیروهای حزب الله لبنان در کنار نیروهای ایرانی برای کنترل اتفاقات خبر می‌دهند. «برادران»، در ششمین جشنواره عمار هم توانست جایزه ویژه «موازییک مرگ بر آمریکا» را کسب کند.

گفتنی است با همکاری دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در قالب طرح اکران «خیبر۹۵» منتخبی از آثار چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس از ۲۵ شهریور الی ۱۰ مهر در نقاط مختلف کشور به اکران در‌می‌آیند.

همچنین علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و تهیه بسته فیلم «خیبر ۹۵» می‌توانند نام خود را همراه با نام شهرستان خود به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ ارسال کنند.