امام جمعه شاهرود:

بصیرت افزایی رمز موفقیت جشنواره مردمی عمار است

امام جمعه شاهرود گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار از سنخ مردمی است و بصیرت افزایی رمز موفقیت آن است.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از راه دانا، به نقل از نسل شاهوار حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود شب گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار در منزل شهیدان شریف گفت: فتنه ۸۸ درس ها و عبرت های فراوانی برای کشور داشته و خواهد داشت و یکی از بهترین ابزار برای ماندگاری این درسها و انتقال آن به نسل های آینده فیلم است.

وی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی برپایی جشنواره هایی نظیر جشنواره مردمی فیلم عمار که از سنخ مردمی است گسترش یافته است که می توان از فرصت برپایی این جشنواره ها به بهترین نحو برای تبیین انقلاب اسلامی، دستاوردهای آن و افزایش بصیرت و روشنگری بهره برد.

امام جمعه شاهرود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بازگویی مجدد مسائل سال ۸۸ افزود: انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه فتنه های مختلفی را از جمله جنگ، فتنه های بعد از جنگ، فتنه سال ۷۸ و ۸۸ و … تجربه کرد اما با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری و بصیرت مردم از تمام این فتنه ها سربلند بیرون آمد.

امینی تاکید کرد: بصیرت کلید واژه مهم و رمز عبور از فتنه است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید فرموده اند.

وی اذعان کرد: امیدواریم جشنواره مردمی فیلم عمار بتواند کلید واژه بصیرت را به صورت نرم افزاری در میان جامعه خصوصا جوانان پررنگ تر و نافذتر کند و استحکام و تثبیت که آینده انقلاب اسلامی بدان نیاز دارد به دست مردم و با زبان هنرمندان تامین شود.