پیش ار افتتاح رسمی جشنواره عمار؛

دانشجویان با «کارخانه جهان» به استقبال هشتمین جشنواره عمار رفتند

در کمتر از 10 روز مانده به افتتاحیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، دانشجویان دانشگاه‌های کشور با اکران مستند «کارخانه جهان» که درباره اقتصاد مقاومتی است، به استقبال دوره جدید این جشنواره رفتند.

به گزارش«عمار فیلم»، در کمتر از ۱۰ روز مانده به افتتاحیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، دانشجویان دانشگاه‌های کشور با اکران مستند «کارخانه جهان» که درباره اقتصاد مقاومتی است، به استقبال دوره جدید این جشنواره رفتند.

بنابرین گزارش، دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد شهرستان رستم استان فارس به همت یکی از اساتید این دانشگاه به تماشای مستند «کارخانه جهان» از مجموعه آثار هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار نشستند.

خدیجه هاشمی، استاد دانشگاه پیام نور واحد شهرستان رستم و مسئول این اکران‌ها که به صورت هفتگی برگزار می‌شود، درین باره گفت: مستند  «کارخانه جهان» به صورت مستقیم به اقتصاد و اشتغال جوانان می پردازد و به همین علت نیز مورد توجه فراوان دانشجویان و جوانان قرار گرفت. به صورتی که دانشجویان در زمان نمایش و پس از پایان پخش این مستند پیرامون موضوع و مباحثی که در آن مطرح شد صحبت و اظهار نظر کردند.

هاشمی که استاد تاریخ است، با اشاره به نمایش آثاری مانند مستندهای «متولد کالیفرنیا» و »آشنای دور« برای دانشجویان توضیح داد: سابقه همکاری من با جشنواره مردمی فیلم عمار به چهارمین دوره برگزاری این رویداد فرهنگی و سینمایی برمی‌گردد و تا امروز آثار متنوعی و گوناگونی را از جشنواره مردمی فیلم عمار برای مردم شهرستان بخصوص برای دانشجویان و دانش آموزان نمایش دادم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اکران این فیلم ها بیش از هر قشری در جامعه بر روی دانشجویان و دانش آموزان تاثیر دارد، خاطرنشان کرد: برای نمایش دیگر آثار هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در انتظار مجموعه فیلم‌های جدید جشنواره هستم تا آنها را در کنار اکران در دانشگاه پیام نور شهرستان در دیگر نقاط دیگر این شهر هم نمایش بدهم، البته قصد داریم تا اکران‌های هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار را از مدارس آغاز کنیم.

دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه اردکان یزد هم با اکران مستند «کارخانه جهان» به استقبال هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار رفتند.

هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از ششم الی ۱۵ دی ماه در تهران و دیگر نقاط کشور برگزار می‌شود اما به روال سال‌های گذشته، اکران‌های مردمی این جشنواره پیش از افتتاحیه رسمی آن، شروع شده و علاقمندان جهت دریافت و اکران فیلم‌ها می‌توانند «ثبت نام» را به ۳۰۰۰۴۵۵۰ ارسال یا به AmmarFilm.ir مراجعه کنند.