واکنش جالب روستاییان بعد از دیدن یک فیلم/خدا لعنت کنه انگلیس و این انگلیسی‌ها را

اهالی روستایی در شاهرود سمنان بعد از اکران بلیطی فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» با شعارهای خود نفرتشان از سیاست‌های کشور انگلیس را اعلام کردند.

به گزارش «عمار فیلم»، اهالی روستایی در شاهرود سمنان بعد از اکران بلیطی فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» با شعارهای خود نفرتشان از سیاست‌های کشور انگلیس را اعلام کردند.

سجاد بیاری، اکران‌کننده مردمی جشنواره فیلم عمار و مسئول نمایش این اثر در روستای جعفرآباد شهرستان شاهرود گفت: در ادامه برنامه‌های فرهنگی برای این روستا، اکران فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» را به دلیل محتوا و موضوع آن برای مردم تدارک دیدیم که با استقبال خوب روستاییان همراه شد و بسیاری از آنها اعلام کردند پس از تماشای این فیلم سینمایی با فاجعه‌ای که در زمان جنگ جهانی دوم، توسط انگلیس برای مردم ایران اتفاق افتاده، آشنا شده‌اند.

این فعال فرهنگی توضیح داد: از جمعیت ۱۴۰ نفری این روستا، حدود ۱۲۰ نفر از آنها با بلیط‌های هزار تومانی به تماشای «یتیم‌خانه ایران» نشستند. نکته جالب این بود که مردم پس از دیدن فیلم، می‌گفتند «خدا لعنت کنه انگلیس و این انگلیسی‌ها» و درباره اتفاقات تاریخی مطرح شده در فیلم بحث می‌کردند.