حضور مرکز هنری رسانه ای کوثر با ۱۲ اثر در هشتمین جشنواره عمار

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از طلیعه داران ظهور، حجت الاسلام پلو زاده مسئول مرکز هنری رسانه ای «کوثر» در سخنانی با اشاره به حضور در هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: این مرکز با ارائه ۱۲ اثر شامل ۶ مستند ، ۲ انیمیشن ، ۱ موشن گرافیک ، ۲ پوستر و ۱ تیزر در جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت کرده است.
 
وی با بیان این نکته که مرکز هنری رسانه ای کوثر با سابقه ۸ ساله در کار های رسانه ای و هنری امسال برای اولین بار اقدام به شرکت در این جشنواره نمود گفت: از مجموع مستندهای ارائه شده به جشنواره که شامل برنامه های و اردوهای تربیتی مساجد می باشند و برخی از مستند ها به معرفی برنامه های تبلیغی و تربیتی مساجد در مدارس دخترانه و پسرانه سطح شهر اهواز می پردازند.
 
ایشان در ادامه با معرفی مستند اردوی جهادی « آجر های بهشتی» افزود؛ این مستند که در ۱۵ دقیقه ساخته شده است، بیانگر فعالیت یک هفته نوجوانان و جوانان گروه جهادی شهید موسی اسکندری مسجد حجازی اهواز در یکی از روستاهای محروم خوزستان می باشد.
 
حجت الاسلام پلو زاده عنوان کرد؛ این مرکز در بخش پویا نمایی و انیمیشن با دو اثر «عبرت» و «خون بها » شرکت نموده است. خون بها  نام اولین انیمیشن سه بعدی این مرکز که به مناسبت شهادت شهید محسن حججی و پایان کار داعش، در مدت زمان دو ماه به طول انجامید می باشد.
 
مسئول مرکز هنری رسانه ای «کوثر» یادآور شد: همچنین دو پوستر و یک تیزر  را در بخش اقلام تبلیغاتی و یک موشن گرافیک که مردم را به مصرف درست انرژی برق تشویق می کند را   نیز به دبیر خانه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال کردیم.

آثار ارسالی به هشتمین جشنواره عمار

*مستند آجرهای بهشتی
*مستند اصحاب آخرالزمانی حضرت سید الشهدا (ع)
*مستند اردوی فرهنگی تربیتی بچه های بهشت -دماوند
*مستند اردوی فرهنگی تربیت بچه های بهشت – همدان
*مستند گفتمان دینی
*مستند نماز جماعت
*موشن گرافیک اصلاح الگوی مصرف
*انیمیشن دو بعدی عبرت
*انیمیشن سه بعدی خون بها
*اقلام تبلیغاتی شامل دو پوستر و یک تیزر

حجت الاسلام پلوزاده در خصوص هشتمین جشنواره عمار تصریح کرد؛مسئولین جشنواره عمار باید بیش از پیش تلاش و همت خود را مضاعف کنند ، و در این راه نباید خسته شوند . ما باید با هنر خودمان اسلام و انقلابمان را جهانی کنیم ، و این مقدور نیست مگر با اینکه همه جوانان انقلابی به صحنه بیابند و در راستای معرفی انقلاب اسلامی بدون خستگی تلاش و مجاهدت کنند ؛ و قطعا استمرار این جشنواره و امثال آن مصداق این مجاهدت هاست. به امید پیروزی کامل حق بر باطل …
 
گفتنی است هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی»، از ۶ تا ۱۵ دی برگزار می‌شود.