همزمان با هفته دفاع مقدس؛

مستند «مظنه» در خبرگزاری تسنیم رونمایی می‌شود

مستند «مظنه» جدیدترین فیلم سید رضا حسینی به تهیه‌کنندگی مرکز فیلم و نمایش بسیج است. این مستند روز دوشنبه ۳ مهر در خبرگزاری تسنیم رونمایی می‌شود.

به گزارش «عمارفیلم» و به نقل از تسنیم، مستند «مظنه» جدیدترین تولید مرکز فیلم و نمایش بسیج به کارگردانی سید رضا حسینی است. این مستند براساس این سوال اساسی که «قیمت و مظنه جنگ ما چه قدر است؟»، تلاش می‌کند تا به مصادیق دفاع مقدس نزدیک شده و در این راه با بسیاری از فعالان دفاع مقدس، مستندسازان جنگ، خانواده‌های شهدا، آزادگان و … صحبت کند و پای درد دل آن‌ها بشیند.

«مظنه» روایتی بدیع و موثر از قیمت تمام شده جنگ تحمیلی است که در ۵۰ دقیقه به کارگردانی سید رضا حسینی -مستندساز کهنه‌کار و از اعضای گروه ماندگار روایت فتح- و به همت مرکز مستند سوره به عنوان مجری طرح این مستند، آماده شده است.

«مظنه» روز دوشنبه ۳ مهرماه ساعت ۱۰ صبح در خبرگزاری تسنیم واقع در خیابان جمالزاده شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، کوچه شیرزاد، پلاک ۱۲ رونمایی و اکران خواهد شد.

پس از این جلسه نشست معرفی و نقد و بررسی اثر با حضور کارگردان، تهیه ‌کننده و عوامل فیلم و جمعی از فعالان حوزه جنگ و سینمای دفاع مقدس، خانواده شهدا، اصحاب رسانه و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.