بسته ویژه جشنواره عمار برای دهه محرم و هفته دفاع مقدس/نگاه ویژه به کشتار مسلمانان میانمار

همزمان با فرارسیدن ایام محرم و هفته دفاع مقدس دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار مجموعه ای از آثار مناسب خود را برای اکران در این ایام آماده کرده است.

به گزارش «عمار فیلم»، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت فرارسیدن دهه محرم و هفته دفاع مقدس ۱۷ فیلم را در قالب های داستانی، مستند و نماهنگ برای نمایش توسط اکران کننده های مردمی در سراسر کشور ارائه کرد.

بر این اساس، فیلم‌های “سلام”، “از خون جون”، “زخم های استوایی”، “ناصران عموراء”، “با صبر زندگی”، “مرز بی پایان”، “معبر”، “تحریم شکنان”، “چریک پیر”، “آنا”، “عقبه؛ شیر ممد”، “شهید محمدرضا دستواره” و “قاعده بازی” از جمله آثار این مجموعه است.

نماهنگ‌های «حریم تا حرم»، «از اربعین تا اربعین» و «خون می‌چکد از برگ توضیح المسائل‌ها» نیز از جمله آثار دیگر این بسته فیلم هستند.

دبیرخانه جشنواره عمار، هدف از ارائه این مجموعه فیلم را نشان دادن مظلومیت مسلمانان در سطح جهان عنوان است و به همین منظور فیلم‌های مستندی درباره کشتار مسلمانان میانمار و ظلم و ستم علیه مسلمانان نیجریه در این بسته گنجانده شده است.

بنابر این گزارش، علاقه‌مندان و اکران کنندگان مردمی می توانند با ارسال کلمه «محرم» به سامانه ۳۰۰۰۴۵۵۰ جهت نمایش این فیلم‌ها ثبت نام کنند و برای دریافت آثار به سایت اکران مردمی جشنواره عمار به نشانی Ekran.Ammarfilm.ir  مراجعه کنند.