حسینی، فیلمساز نیشابوری:

فیلم «لبخند» را به شهید حججی تقدیم کردم+دریافت فیلم

سیدمهدی حسینی، فیلمساز نیشابوری با بیان اینکه فیلم کوتاه «لبخند» با مشورت ناصر هاشم زاده از اساتید فیلمنامه‌نویسی ساخته شده است.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، سیدمهدی حسینی، فیلمساز نیشابوری در مورد فیلم کوتاه «لبخند» که به موضوع مدافعان حرم پرداخته است، گفت: دغدغه شخصی من ساخت فیلم‌های کوتاه دفاع مقدسی به زبان امروزی است که بتوانیم حرف خود را برای مردم و جوانان بیان کنیم تا آن‌ها هم از نگاه ما این حوزه را مشاهده کنند.

وی افزود: نیشابور، از شهرهایی است که بیشترین شهدای مدافع حرم را دارد، همین موضوع موجب شد ساخت فیلمی کوتاه در مورد شهدای مدافع حرم را در دستور کار خود قرار دهم.

این فیلمساز ادامه داد: فیلم کوتاه «لبخند» که تقدیم به شهید محسن حججی شده است، دارای فرمی خاص در فیلمسازی است به صورتی که مخاطبان تمامی لحظات این فیلم را از دریچه تلفن همراه شهید مشاهده می‌کنند. البته برای ساخت بهتر و مناسب این فیلم کوتاه با استاد ناصر هاشم زاده، از فیلمنامه‌نویسان مطرح کشور هم مشورت کردم.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: کار تصویربرداری این اثر کوتاه از اسفند سال گذشته شروع شده بود و مدتی پیش در اردیبهشت ماه سال جاری، آماده شد. مراحل ساخت این اثر از شکل‌گیری ایده تا نهایی شدن کار، حدود ۱۰ ماه به طول انجامید.

حسینی در ادامه سخنانش عنوان کرد: فیلم داستانی «لبخند» به تهیه‌کنندگی حسین شیرعلی در مدرسه سینمایی عمار و به یاد تمامی شهدای عزیز مدافع حرم به ویژه شهید حججی ساخته شده است.