توسط مدرسه سینمایی عمار؛

جلسه نقد بررسی آثار منتخب فیلمسازان جوان استان کرمان برگزار می شود

جلسه نقد بررسی آثار منتخب فیلمسازان جوان استان کرمان پنج شنبه، 22 تیرماه در سالن اجتماعات مسجد امیرالمؤمنین (ع) خیابان سرباز این استان برگزار می شود.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، جلسه نقد بررسی آثار منتخب فیلمسازان جوان استان کرمان، با حضور مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان جوان سینمای ایران از سوی مدرسه سینمایی عمار برگزار می شود.

در این کارگاه افزون بر پخش و نقد و بررسی آثار کوتاه لگار، تیر آتش، آرام جانم، اسب دینک، ساخته آقایان حجت دهقان و مهدی میرزایی، کارگاه فیلم نامه نویسی فیلم کوتاه توسط مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان جوان سینمای ایران برگزار می شود.

این برنامه پنج شنبه، ۲۲ تیرماه در سالن اجتماعات مسجد امیرالمؤمنین (ع) خیابان سرباز کرمان برگزار می شود و با توجه به ظرفیت محدود، اولویت با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند.

بنا‌ براین گزارش، هزینه ثبت نام در این کارگاه ۱۵ هزار تومان است که برای فیلمسازان و رابطان اکران مردمی تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند مشخصات خود را به @raah_nema ارسال کنند.

مرتضی علی عباس میرزایی متولد ۱۳۶۱ در تهران و دارای تحصیلات کارشناسی کارگردانی سینما و از اعضای انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) است، او از داوران جشنواره‌ هایی از جمله جشن فیلم کوتاه خانه سینما، جشنواره فیلم کودک و نوجوان و جشنواره شهر نیز بوده است.

این کارگردان جوان سینمای ایران که سال گذشته با فیلم سینمایی انزوا را در جشنواره فجر حاضر بود، فیلم های کوتاه «شغل دوم»، «نیمکت»، «مادر»، «دیکتاتور»، «خسان»، «پیشکش»، «ساخت ایران»، «آتش بس» و مستندهای «آیت»، «سردار»، «نامه ای به مادرم» و . . . را در کارنامه کاری خود دارد.